Komunalno društvo GRAD d.o.o. s danom 12.06.2020. godine započinje s radom sa strankama i petkom (uz već ranije utvrđeno uredovno vrijeme sa strankama utorkom i četvrtkom), uz obveznu dezinfekciju ruku na ulazu u prostorije Društva (čekaona) te uz poštovanje mjera socijalne distance od najmanje 1,5 m u zatvorenom dijelu zgrade te 1 m u dvorištu ispred zgrade Društva.
Plaćanje svojih obveza po osnovi primljenih računa te predaju zahtjeva za odvoz krupnog (glomaznog) možete obaviti na blagajni Društva u vremenu od 08:00 do 12:00 sati utorkom, četvrtkom i petkom.
Predizanje pločica s kućnim brojem i spremnika za otpad možete obaviti u prizemlju zgrade Uprave Komunalnog društva GRAD d.o.o. u vremenu od 08:00 do 14:00 sati utorkom.
Molimo korisnike naših usluga da pri ulasku u prostorije Društva budu opremljeni sa zaštitnom maskom i rukavicama.
Komunikacija sa ostalim službama i dalje je dostupna samo putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli., kao i pozivom na broj telefona 021 631 077.
Kako bi spriječili širenje virusa SARS-CoV-2, molimo korisnike da dolazak u zgradu Društva svedu samo na situacije kada je to prijeko potrebno.
Molimo građane za razumijevanje i poštivanje navedenih mjera kako zbog vlastite sigurnosti, tako i radi sigurnosti djelatnika Komunalnog društva GRAD d.o.o.
Odluku o uredovnom radnom vremenu sa strankama pročitajte ili preuzmite u privitku ove obavijesti.