Tijekom prošlog perioda, poduzeće Komunalno društvo GRAD d.o.o. započelo je sa projektom reorganizacije poslovanja u sektoru gospodarenja otpadom.
Ciljevi reorganizacije poslovanja su sa ekološkog stajališta, povećanje količina odvojeno prikupljenog otpada i smanjenje količina otpada koji se odlaže na području Grada, no ciljevi su i ekonomskog karaktera pošto se uvodi i napredni sustav identifikacije korisnika s ciljem naplate odvoza otpada prema količini.
Prva faza reorganizacije poslovanja odnosila se na podjelu spremnika za miješani komunalni otpad koju je većina kućanstava u Splitskoj i preuzela. Oni korisnici koji još nisu preuzeli spremnike za otpad, mogu to obaviti svakog utorka od 8 do 14 sati u prostorijama Komunalnog društva GRAD d.o.o., Žedno-Drage 7, Supetar.
Druga faza reorganizacije poslovanja odnosi se odvoz otpad na „kućnom pragu“ što podrazumijeva da svi korisnici koji u definiranom terminu žele isprazniti svoje spremnike za otpad, moraju to učiniti na način da spremnike ostave na površinu pokraj ceste, na dan odvoza, najkasnije do 06:00 sati.
Ovakav način odvoza za naselje Splitska započinje 03. lipnja 2019. godine (ponedjeljak) te će se prikupljanje otpada vršiti svaki ponedjeljak, srijedu i petak.
Nastavno na ranije navedeno, ukloniti će se svi kontejneri sa javnih površina izuzev „Zelenih otoka“ namijenjenih za odvojeno prikupljanje otpada. „Zeleni otoci“ na području Splitske ostati će na postojećim lokacijama.
S ovim projektom, Grad Supetar značajno podiže kvalitetu usluge, urbane higijene i dekora.
Za sve dodatne informacije, kontaktirajte nas!